2011/04/13

Review Blog : Hairie Cerulean - mohdkhairi.com

Sebagai menyempurnakan janji-janji lepas mengenai review blog daripada contestant Saya Suka Jonker Walk Contest, maka dengan ini terhasillah satu review blog untuk pemenang pertama, iaitu, encik hairie daripada http://mohdkhairi.com .

kery1

Sudah lama nak buat review tapi tunggu je sampai beliau nak tukar template dan header baru, sebab boleh join sekali dengan post header dan template yang wan dah design untuk beliau ye..

Kat atas tu blog sekarang yang dah berwajah baru, biru-biru lagi! Suka tak? hee

Kat bawah ni template lama, dari start blogging dulu betul tak khairi?

tmplte lame

Nak buka balik story-mory lama dulu pasal hairie, beliau merupakan kawan seangkatan daripada UiTM perak lagi, buat blog masa diploma dulu, antara kawanku yang terawal ada blog, ke? ahaks!.. sekarang sedang meneruskan Ijazah dalam bidang yang sama, iaitu Sarjana Muda Seni Bina Landskap (Kepujian). (wan tak sambung ye, harap maklum).

Beliau juga berasal dari sebuah pekan kecil Parit Sulong, seperti ditulis dalam profile nye. Blog beliau yang menggunakan domain sendiri ini banyak meceritakan mengenai kehidupan seharian dan info mengenai Landskap, Johor negeri kelahiran, isu semasa dan isu blog, juga sedang aktif menyertai contest daripada blogger lain.

Penulisan yang agak panjang, penuh dengan isi dan pendapat yang mendalam mengenai sesuatu isu, entry pun dah semakin sentiasa update ye, kalah wan! he.

Sekian, untuk encik hairie, semoga berjaya dalam bidang landskap dan terus aktif blogging hendaknya dan memeriahkan lagi dunia blog, dan landskap!

P/s: daripada beliau lah aku kenal Aslann As tu! (member rupanya)

Sekarang Aslann dah makin femes nampaknya ye, nak tumpang glamor la, sebab tu letak nama dia.

konv3

Malas nak cari gambar-gambar time diploma dulu, dah burn dalam dvd semuanya, hanya dapat gambar ni saja, masa konvo lepas, konvo dengan Farid Kamil tu! yeah!

Baru perasan dalam gambar ni semua dah ada blog kecuali yang baju hijau kat depan tu!

Dari kiri, Shahrul, Lady Leaya, Mohd Khairi, Wann, Arepeaz, Lee

Time ni yang betul-betul konvo adalah wan dan shahrul je, yang dah konvo leaya, khairi, dan lee, yang selepas itu, ops… intake sama konvo lain2, erk, paham-paham jela…




5 comments:

hairie said...

hahahaha...btol apa yg ko kate tu wan,.... (^___^)

terharu jap!

UBM said...

hahaha..apesal lak aku populer?? mane ade..

UBM said...

hattoi..tersalah acc...hahahahaha..sorry

yg benar
Aslann As

HAZWANmohd said...

erkkk., tengok tu,,. dah gune akaun ubm plak.,
bestnye!

HazHand said...

agak best!!! ubm tuh!! ubm tu!!! hahahhaa
mana hazhand?? kah3!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys