2011/07/27

Salahkah Aku Terlalu Mengharapkanmu

Lonely 03

( Mood : Jiwang. )

 

Mungkin aku terlalu mengharapkan sesuatu yang belum pasti.

 

Mungkin aku tidak pernah mengecapi sesuatu yang indah bersama.

 

Mungkin aku tidak pernah disayangi dengan seikhlas hati.

 

Mungkin aku tiada tempat untuk meluahkan kesedihan di hati.

 

Mungkin aku terlalu mencintaimu sepenuh hati…

 

 

 

SALAHkah aku terlalu mencintaimu ?

 

Salahkah aku mendambakan sesuatu yang indah bersamamu?

 

Salahkah aku terlalu mengambil tahu mengenaimu?

 

Salahkah aku terlalu mengharapkan mu…

 

Mungkin diriku bukan untuk dirimu , tapi aku ingin merasa kebahagiaan itu bersamamu,

 

Cukuplah sekadar sementara. Hanya itu ku pinta….

 

Aku tidak pernah merasai bahagia hingga akhirnya…

 

424465873_29af25498b

 

.ikhlasdarihati.hazwanmohd.

16 comments:

Mohd Khairi Khadzir said...

awat jiwang nihhh1!!!!!!

~ @bel 0mar 91~ said...

hahaha terima kasih...
saya tau awak sayang saya..
hahaha

d_tieah said...

Walaweh.. Jiwang plak ek.. Ngee :) Papepun buat keptusan yang terbaik.. Kadang2 cinta itu tak semestinya memiliki.. Hehehe..

Eyda Syahida said...

sabar oke? :)

Qaseh Qistina said...

wah.jiwang ni..ehhee..sume tu x salah..x salah nk menaruh harapan tp biar la berpada2..takot kita akan kecewa sbb sume bnda masih x pasti n jelas kn....btw,sabar byk2 ok...peacee=)

Noorul Amera Adnan said...

suka dengar lagu tuh meh singgah tgk #ST saya : kejahatan

Suhazli said...

teramat jiwang!!hahaha

Asyraf Arif said...

aaa aaaa aaa jiwang! haha

msi.my said...

cinta datang tanpa disedari..hari2 hati bersendiri,tak beerti pedih melanda diri...ok??hahhaa!! =p

nadira shahid said...

tidak salah menyintai ;)
dan sayang tidak semestinya memiliki
dat song from ungu = nice ;)

HAZWANmohd said...

@Mohd Khairi
feeling jap~ haha..

@~ @bel 0mar 91~
jangan nak perasan ye,, ahha.

@d_tieah
betul2...

HAZWANmohd said...

@Eyda Syahida
yup..

@Qaseh Qistina
berpada2 ye. ok!

@Noorul Amera Adnan
@Suhazli
@Asyraf Arif
yup~ heee tq.

HAZWANmohd said...

@msi.my
ko wat syair ke tu?ahaaha

@nadira shahid
yahh! great song~


abesla merah muke aku.. tak penah wat entry jiwanG! haha

~ @bel 0mar 91~ said...

oh kat sini tak boleh perasan eh..hehehe :P
btw saper tu abg wan??
owh dalam diam yer
sepupu sendiri pun tak bgatu !!!

HAZWANmohd said...

hehhh budak ni!! ahha
org saje je wat entry jiwang da bom ni..
untunglah kalau sape yg merasainye tu. err..

Signorina Syima said...

sama lah apa yg aku rasa skang... apa yang kita nak tak semestinya dapat kn?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys