2008/08/22

The Legendary Mahsuri

The Legendary Mahsuri, tulah temanya dinner department aku sem ni… tempatnya tak payah nak teka lagi, ialah Langkawi, semuanya dah berlangsung pun 10-12hb Ogos hari tu…





Sebenarnya tak ada yang special aku nak cerita sebab tiap2 sem ade dinner, cume yang lain sem ni ialah pertandingan Recycled Art, yang ni pertandingan mereka baju daripada barang-barang recycled..












Ada lagi yang special ialah headgear yang direka sendiri setiap batch guna barang2 recycled jugak.
Ni die headgear batch kitorang yang menggunakan 100% ye (hope so) recycle: paper, straw, plastik…

Tapi dalam meriah2 the legendary mahsuri ni aku terjumpa gambar ni… aku lah yang membulatkan sesuatu yang pelik itu..
Komen?

Ni lah die batch yang meriah hendaknya, batch 05

it's me... aku tak pakai baju recycle ok.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys