2011/06/16

Dato’ Siti Nurhaliza Dilantik Askar Wataniah

siti askard

Diambil dari Twitter Siti Nurhaliza. Siti adalah salah seorang selebriti yang menyertai program askar wataniah ini. Mesti semua nak tengok macam mana siti dengan latihannya kan. hehe..

Dato Siti Nurhaliza Tanpa Make Up Jom Join Askar wataniah!

siti nurhaliza Marilah semua belia-belia Malaysia! Berbakti pada negara tercinta,. ow!

p/s: IDTS (i dont think so) hee. Nasib baik tak dapat PLKN.. err..



11 comments:

Rozuan Ismail said...

wardina pon ada join jugak.baguslah kalau artis dapat jadi contoh untuk semua belia join askar wataniah

momochan said...

PLKN pun xdapat gak dulu HEHEHe
Jom masuk askar wataniah jom jom! :P


p/s: please come and visit my blog
http://nuovefiabe.blogspot.com/2011/06/perjalanan-pulang-ke-kolej-bila-kelas.html
pstt~jgn lupa vote momochan yee..thanks :)

Miss Annaz said...

comelnya Dato' Siti dlm pakaian uniform tentera...

d_tieah said...

Siti comel lah.. Hahaha.. Tetiba rasa nak join askar wataniah.. Tapi nak satu kem dengan siti.. :)

Entry Terbaru : Panas! Hacker Semakin Berani, Jaga Blog Anda

izatul fazlin said...

wah,, tetibe excited nak pegang senapang cm ct tu!

come n visit my blog.. =)
http://izatulfazlin.blogspot.com

Suhazli said...

siti xde keje la tu na buat.. hehe tpi pasni mmg gagah gile la dia kuar wataniah..

akubiomed said...

Kalau masuk Wataniah tangguh lagi timang zuriat nampak gayanya

HAZWANmohd said...

haha.. Sabor jelah!..
nak ke masuk?
jemputlah! huhu...

Mohd Khairi Khadzir said...

wan, kalau ko masuk aku pn nk join jgk la..ko wakil rihanna kan??aku x taw aku wakil sape..huhu

Hans said...

sapa2 yang berminat masuk wataniah tu sila2 lah
:-)

Juvana Episod 9

HAZWANmohd said...

erm.. sila2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys